طرح سی تیپس سئو

طرح سی تیپس سئو

آشنایی با طرح سی تیپس سئو : طرح سی تیپس سئو طرحی است که شرکت سرچ فن با هدف کمک به سئوی سایتها راه اندازی کرده است. در واقع این طرح به شما کمک میکند تا اشکالات بنیادی سایتتان را شناسایی و رفع کنید. اجرای آن به همراه،  افزایش ترافیک سایت رنک و رتبه سایتتان در گوگل را بهبود میبخشد. در این صفحه با خدماتی که طی طرح نامبرده دریافت میکنید آشنا شوید.

شناسایی و استخراج ایرادات سایت در طرح سی تیپس سئو

کارشناسان سئو در شرکت سرچ فن وب سایت شما را بررسی مینمایند. با به کارگیری دانش روز در این زمینه و همچنین تجربه کافی سایتتان از همه نظر وارسی میشود. پس از استخراج ایرادات سایت ، مستندی تهیه و ارائه میگردد. شناسایی مشکلات وبسایت به تنهایی کمکی نمیکند ، پس ما راهکارهای درست و اصولی برای اجرای موارد سئو را به شما اعلام میکنیم.

ارائه راهکار و همراهی در حین اجرای سی تیپس سئو

برای اینکه بتوانید  رنک بالا و مورد نظر خود را پیدا کنید ، لازم است همه موارد را گام به گام و به نحو صحیح پیاده سازی کنید.اگر آشنایی کامل با آن دارید موارد را به درستی پیش ببرید. در غیر این صورت سرچ فن با تمام تخصص و تمرکز به همه سوالات شما در خصوص موارد ارائه شده در سی تیپس پاسخ میدهد.ما همراه شماییم.

 

موارد کمک کننده به رنک و رتبه

سرچ فن با توجه به تخصص خود مواردی را به شما از نظر سئو اعلام میکند که تاثیر مستقیم در رتبه بندی سایت شما دارد و به واسطه متخصصانی که در این زمینه دارد تا پایان اجرای مراحل از شما پشتیبانی میکند.ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که آیا موارد هاست و سرور هم بررسی میشود؟ بله همه عوامل تاثیر گذار بر رنکینگ سایت بررسی میشود.

search

چرا سی تیپس سرچ فن؟

شرکت سرچ فن با داشتن سابقه طولانی در خصوص مطالعه الگوریتمهای گوگل این امکان را دارد که تخصصی ترین نکات سئو در خصوص فعالیت شما را به همراه راهکارهای درست در قالب سی مورد به شما ارائه نماید. چنانچه بیش از سی مورد سئو در سایت شما رویت شود لازم است پکیج مجدد شارژ شود.

مدت زمان اجرای هر طرح سی تیپس سئو بین یک هفته تا یک ماه است.طرح سی تیپس سئوی خود را به ما بسپارید تا بهترین نتیجه را از اجرای آن بگیرید.

ممکن است پیش از خرید طرح سی تیپس سئو نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشته باشید.

تعرفه پلن سی تیپس سئو
مدت حدودی ارائه یک هفته تا یک ماه
پشتیبانی در تمام مدت
مبلغ یک طرح : 12500000 تومان
پرداخت فقط یک بار

همین حالا با ما تماس بگیرید.100%
100%

02126244986

طرح سی تیپس سئو

13 دیدگاه. Leave new

  • من مدتهاست با خدماتتون و خصوصا کیفیت ارائه این خدمات بخوبی آشنام حیفم اوم بقیه رو ترغیب به استفاده از خدماتتون نکنم دوستان به نظرم برای یکبار هم که شده ارزش اینو داره که خدمات تیم سرچ فن رو تجربه کنین من چندین بار استفاده کردم هر بارم بهتر از قبل عمل کردن آخرینش سه روز پیش بود واقعا عالیه عملکردتون تشکر از مجموعه خوبتون.

    پاسخ
  • رامتین
    دی 22, 1402 21:34

    من خدمات سرچ فن رو دوبار تجربه کردم و در هر دوبار نتایج خوبی ازش گرفتم واقعا ارزش هزینه کردن رو داره و به نظرم خیلی از جاهای دیگه که همین خدمات رو ارائه میدن هرگز از نظر کیفیت انجام کار قابل رقابت با مجموعه سرچ فن نیستن و اینو اونایی که مثل من خدمات سرچ فن رو دریافت کردن بخوبی میدونن.

    پاسخ
  • من 8 ماهه با سایت شما آشنا شدم باید بگم از نظر کیفیت ارائه خدمات واقعا حرف ندارین من اوایل زیاد مطمئن نبودم میتونم بهتون اعتماد کنم یا نه ولی بعد از دو سه بار استفاده از خدماتتون به این باور رسیدم که شما مرجع خوبی برای دریافت خدماتی از اینوع هستین بهتون تبریک میگم.

    پاسخ
  • وجه امتیاز شما نسبت به جاهای دیگه در کیفیت کار هستش و این یه اصل بسیار مهم در زمینه خدماتی از این دسته من در دو بازه زمانی مختلف از خدمات شما استفاده کردم و در هر دو بار کاملا راضیم از نتیجه کار … پیشنهاد استفاده از خدماتتون رو به همه میدم.

    پاسخ
  • سلام من امروز از طریق یکی از دوستام با شما آشنا شدم میخوام بدونم شما سایت هم طراحی میکنین ؟ با توجه به مجموع مطالب سایتتون میشه بخوبی فهمید که با یه تیم حرفه ای طرفیم و من میخوام طراحی سایتمو به شما بسپارم.

    پاسخ
  • من از مجموع عملکردتون بسیار راضیم جاهای زیادی رو در این دو سه سال اخیر تجربه کردم ولی به کارآمدی خدمات مجموعه سرچ فن ندیدم خواستم از این طریق هم تشکر کرده باشم ازتون هم اینکه تجربه استفاده از خدماتتون رو با بقیه دوستان به اشتراک بذارم.

    پاسخ
  • محمد رحمان پناه
    اسفند 14, 1402 22:32

    من از نتایج کاری که سرچ فن برام انجام داد رضایت کامل دارم و خیلی هم خوشحالم که جایی رو پیدا کردم که میشه با اطمینان خاطر کار رو بهشون سپرد و از نتیجه کار کاملا راضی بود … خواستم از این طریق مراتب تشکر خودم رو اعلام کنم … ممنون.

    پاسخ
  • رامین خداویسی
    اسفند 21, 1402 13:08

    سلام من با توجه به نوع مشکلی که برام پیش اونده نمیدونم دقیقا باید از کدوم یک از خدماتتون استفاده کنم خواستم ببینم آیا امکان مشاوره تلفنی ازتون برای بهترین انتخاب وجود داره ؟ ممنون از شما.

    پاسخ
    • بله لطفا تو سایت شماره تماس بزارید تا کارشناسان سرچ فن باهاتون تماس بگیرن و راهنمایی کنن

      پاسخ
  • سلام‌ میخوام بدونم شما امکان طراحی سایت های فروشگاهی رو دارین در منوی خدماتتون ؟ مثلا اگه بخوام طراحی سایت رو به شما بسپارم و بعدش از خدمات لازم برای ارتقاش استفاده کنم، همچین امکانی میسره براتون ؟ ممنون میشم جواب بدین چون ضروری لازم دارم … با توجه به بازخورد مثبتی که کاربرانتون ازتون گرفتن شما صلاحیت اعتماد کردن رو حتما دارین ممنونم ازتون.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست