الگوریتم گورخر قسمت دوم

ادامه رپورتاژ الگوریتم گورخر

در رپورتاژ قبلی پنج راهکار برای الگوریتم گورخر ارائه شد و در رپورتاژ الگوریتم گورخر قسمت دوم  ادامه راهکارها:

متن پیش رو ادامه رپورتاژ الگوریتم گورخر است که توسط تیم حرفه ای سرچ فن نوشته شده است.

6) حتما از محصولات خود در سایت ویدئو قرار دهید:

حتما از محصولات خود ویدئو تهیه کنید. یک صفحه کاری در سایت  یوتیوب بسازید. علاوه بر سایت خود ، ویدئوها را در سایت یوتیوب هم قرار دهید.

7) از چت آنلاین روی سایت خود استفاده کنید :

اگر تا این لحظه روی سایت خود چت آنلاین قرار نداده اید حتما به سراغ آن بروید.

باید مشتریان شما بتوانند سریع با شما در ارتباط باشند. سوالات مشتریان هر چه سریعتر پاسخگویی شود. چت آنلاین یا صحبت بر خط میتواند به اثربخشی کار شما کمک کند.

پرداختن به مسائل سروری در الگوریتم گورخر

8) توجه به نکات سروری و سرعت لود سایت اهمیت ویژه ای دارد :

سرعت دانلود شدن هر صفحه میتواند تاثیر زیادی بر ارتباط شما با کاربر داشته باشد. طبق تحقیقات کیس متریکس به ازای هر ثانیه تاخیر هفت درصد کاهش ارتباط با مشتری وجود دارد. این یعنی اگر سایتی در هر روز 100هزار تومان درآمد دارد در سال 2.5 میلیون تومان را از دست خواهد داد.

تحفیفات مشابهی نتایج زیر را نشان میدهد :

  • 47 درصد از مشتریان توقع دارند سایت کمتر از 2 ثانیه باز شود.
  • 40 درصد کاربران ظرف 3 ثانیه سایت را ترک میکنند.

در ادامه الگوریتم گورخر قسمت دوم به مابقی راهکارهای موجود میپردازیم:

9)با مشتریان خود به روشنی روز باشید.

سیاستهای واقعی خود را کاملا صادقانه با کاربران در میان بگذارید. چیزی که باید در موردش مطمئن باشید قدرت زبرا است. الگوریتم گورخر بر سیاستهای داخلی و خارجی شرکت شما چشم دارد.

حتما سیاستهای و خط مشی های خود را در سایتتان در دسترس قرار دهید. این مورد در ایران بیشتر تحت عنوان قوانین و شکایات در سایتها بیان میشود.

10) به فروشگاه آنلاین مورد اعتماد گوگل تبدیل شوید.

الگوریتم گورخر حتما به سایت شما سر میزند. اگر فروشگاه مورد اعتمادی باشید از دستش جان سالم به در میبرید. باید بتوانید ماههای اولی که گورخر به شما سر میزند اعتماد آن را جلب کنید. احتمالا اوضاعتان بهتر میشود. اما فکر نکنید با این کار هرگز در حصار الگوریتم گورخر نمی افتید.

11) روی تعداد review ها حساس باشید.

احتمالا تعداد review هایی که روی نقشه سایت خود دارید ،میتواند تاثیر گذار باشد. الگوریتم زبرا حتما تمام ری ویو ها را میخواند. توجه کنید که هر ری ویو دو بخش برای اعتبار سنجی دارد : یک قسمت مربوط به rate هایی که بازدید کننده به سایت میدهد است.

مثلا اینکه به شما پنج ستاره میدهد یا خیر ! قسمت دوم به میزان اعتبار یک رای دهنده و نظر دهنده برمیگردد. هرچه اعتبار رای دهنده بیشتر باشد میتواند به سایت شما وزن بیشتری بدهد و اوضاع آن را بهبود دهد.

راهکار الگوریتم گورخر و ارتباط آن با سرچ فن:

در بخش پایانی این مقاله در خصوص ثبت ری ویو خواندیم. در واقع با ثت ری ویو شما رتبه بهتری خواهید داشت. شرکت سرچ فن میتواند با داشتن اکانتهای مخصوص لوکال گاید روی گوگل مپ سایت شما ری ویو ثبت کند. تمام ری ویو ها میتواند شامل کلمات کلیدی شما باشد.

ما در سرچ فن به شما پنج ستاره میدیم و براتون ری ویو ثبت میکنیم. ( با ما تماس بگیرید )

 

5 دیدگاه. Leave new

  • سیما ناصری
    شهریور 10, 1399 12:06

    چقدر دنبال این بودیم که واسه این الگوریتم چه اقداماتی انجام بدیم
    میشه لطفا یه لیست جامع هم بذارید که بتونیم درخواست بدیم در خصوص چه چیزهایی نیاز به اطلاعات داریم؟ که در خصوص اونها مقاله بذارید.
    مرسی

    پاسخ
  • فرانک حاجی زاده
    آبان 27, 1399 11:21

    من تازه وارد این بازارکار شدم و مطالبی که میذارید خیلی خوب هستند و کمک میکنند سپاس

    پاسخ
  • فراهانی-وحید
    آبان 27, 1399 11:23

    ستاره دار شدن در اصل چه کمکی به سایتمون میکنن و چقدر تاثیر گذارند ؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست